Privacybeleid

PRIVACYBELEID April 2020

Dit is het Privacybeleid van SoulTree Nederland. SoulTree Nederland vindt de bescherming van uw persoonsgegevens erg belangrijk. Wij verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving op het gebied van gegevensbescherming, waaronder de Algemene verordening gegevensbescherming (Verordening (EU) 2016/679, hierna de “AVG”). In dit Privacybeleid lichten wij onder andere toe welke persoonsgegevens wij verzamelen, voor welke doeleinden en op basis van welke grondslag. Dat doen wij aan de hand van de verschillende manieren waarop we persoonsgegevens verkrijgen. Wij kunnen dit Privacybeleid van tijd tot tijd aanpassen. Wij adviseren u dan ook het Privacybeleid regelmatig te raadplegen. Het privacy statement is voor het laatst gewijzigd op 12 april 2020.

1. WIE IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE VERWERKING VAN UW PERSOONSGEGEVENS?

SoulTree Nederland is een online winkel en verschillende digitale marketing- en verkoopkanalen. De website van SoulTree Nederland is te vinden op www.soultreenederland.nl, (hierna de “Website”). De verantwoordelijke voor alle hieronder genoemde verwerkingen van persoonsgegevens is SoulTree Nederland, Rose Mariepad 10, 3543BV, Utrecht (KvK: 72187328).

  1. WELKE PERSOONSGEGEVENS VERZAMELT SOULTREE NEDERLAND VOOR WELKE DOELEINDEN?

 

2.1 BETALINGEN

Ten behoeve van SoulTree Nederland worden uw aankopen met een pinpas of creditcard in de webshop afgewikkeld door onze payment provider Mollie B.V. (hierna: “Mollie”). Bij SoulTree Nederland kunt u op verschillende manieren betalen. Welke gegevens hierbij verwerkt worden is afhankelijk van de door u gekozen betaaldienst. Het betreft gegevens zoals: • Transactie; • Gegevens die verband houden met uw betaalwijze zoals het soort kaart waarmee u betaalt, een deel van het kaartnummer en de vervaldatum; • Betaalwijze; • Locatie en tijd; • Land van herkomst van de creditcard/pinpas; • Bij een online betaling het IP-adres van uw mobiele apparaat of uw computer. Deze gegevens worden gebruikt om de betaling van uw aankoop te kunnen afhandelen. De juridische grondslag is de uitvoering van de overeenkomst met u. We kunnen uw gegevens ook gebruiken voor analyse- en optimalisatiedoeleinden (op geaggregeerd niveau). De juridische grondslag hiervoor is een gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken teneinde deze te kunnen verbeteren en optimaliseren. De gegevens kunnen ook worden gebruikt om fraude te herkennen en op te sporen. De juridische grondslag hiervoor is een gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland en/of derden om fraude en ander misbruik van haar diensten te voorkomen. Om fraude tegen te gaan, te controleren of u aan uw betalingsverplichtingen kunt voldoen en ter controle van alle overige feiten en factoren die van belang zijn voor het verantwoord aangaan en/of uitvoeren van de overeenkomst (op afstand), kan SoulTree Nederland ook steekproefsgewijs contact met u opnemen voor een aantal controlevragen en/of u op een andere wijze verzoeken aanvullende informatie te verstrekken. De juridische grondslag hiervoor is een gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland en/of derden om fraude en ander misbruik van haar diensten te voorkomen.

2.2 GEBRUIK VAN DE SOULTREE NEDERLAND WEBSITE COOKIES

Om de Website te laten werken hebben wij bepaalde informatie nodig. Deze informatie bestaat uit uw IP-adres (het nummer –minus de laatste 3 cijfers- van uw computer dat het mogelijk maakt uw computer te herkennen), het type browser (het computerprogramma om internetpagina’s mee te kunnen bekijken), het besturingssysteem dat u gebruikt, en de pagina’s die u op onze Website bezoekt. De juridische grondslag hiervoor is het uitvoeren van een overeenkomst met u, namelijk uw bezoek aan de Website en het gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland en/of derden om de Website en diensten van SoulTree Nederland te beveiligen en fraude op te sporen en te voorkomen. Ook maken wij gebruik van cookies en technieken die vergelijkbaar zijn met cookies, zoals link - tracking. Door middel van link-tracking zien wij of u onze e-mails opent en herkennen wij u als u vanuit onze e-mails doorklikt naar de Website. Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de gebruiksvriendelijkheid van onze Website te verhogen en om de Website te beveiligen, om uw ervaring van onze diensten te optimaliseren, informatie voor u te personaliseren, u te herkennen bij een volgend bezoek en om u ook via andere kanalen aanbiedingen te kunnen doen. De juridische grondslag voor het gebruik van persoonsgegevens die door middel van cookies en vergelijkbare technieken wordt verkregen, is uw toestemming (met uitzondering van functionele cookies en cookies met geringe gevolgen voor uw privacy). In onze Cookie Policy kunt u meer lezen over welke cookies er voor welke doeleinden en door welke partijen worden geplaatst. U kunt uw toestemming altijd weer intrekken via de link Cookie informatie & instellingen onderaan de Website. We gebruiken uw gegevens om er voor te zorgen dat u eenvoudig vervolgbestellingen op de Websites kunt plaatsen en voor het afhandelen van uw bestelling. De juridische grondslag voor deze verwerking is de uitvoering van de overeenkomst met u.

2.3 SOCIALE MEDIA

SoulTree Nederland is op verschillende sociale media te vinden, zoals Facebook en Instagram. Als u SoulTree Nederland volgt via sociale media, of communiceert met of over SoulTree Nederland via sociale media, krijgen wij mogelijk toegang tot een deel van uw openbare profielgegevens. Als u informatie over SoulTree Nederland deelt via sociale media kunnen uw gegevens zichtbaar worden via die sociale media. SoulTree Nederland volgt zelf ook sociale mediakanalen en kan op die manier toegang krijgen tot gegevens op sociale media over u. SoulTree Nederland kan bijhouden hoe vaak een bepaalde post van SoulTree Nederland is gedeeld en “geliked” via sociale media, om het bereik daarvan te analyseren. Ook kan SoulTree Nederland bijhouden of en, zo ja, welke berichten er over SoulTree Nederland worden geplaatst via sociale mediakanalen van klachtensites. In dat kader verwerken wij de gegevens die nodig zijn zodat wij de inhoud van onze sociale media-activiteiten voor onze klanten zoveel mogelijk kunnen optimaliseren, zoals: • Profielinformatie van het betreffende sociale medium; • De bekeken en geplaatste content en berichten met betrekking tot SoulTree Nederland; • In het platform opgeslagen metadata. Het doel van deze verwerking is het bereik van de sociale media-activiteiten van SoulTree Nederland te analyseren en haar klanttevredenheid te verbeteren. De grondslag van deze verwerking is het gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland om haar dienstverlening en sociale media-activiteiten te kunnen verbeteren. Deze gegevens kunnen worden toegevoegd aan uw klantdossier indien u contact heeft met het Klant Contact Center via sociale media. Het doel van deze verwerking is de afhandeling van uw verzoek. De grondslag van deze verwerking is de uitvoering van de overeenkomst met u. Indien u via sociale media deelneemt aan een winactie van SoulTree Nederland, verwerken wij, mogelijk in samenwerking met een partner, de volgende gegevens van u: • Naam; • Profielinformatie van het betreffende sociale medium; • E-mailadres (in het geval een digitale prijs); • Adres (in het geval van een fysieke prijs); • Inzending winactie, waaronder mogelijk foto- en/of videomateriaal. Wij gebruiken deze gegevens om contact met u op te nemen over de winactie en om de prijs naar u op te sturen, ter uitvoering van de overeenkomst met u. In ons Cookie Policy leest u meer over sociale media cookies die wij gebruiken.


2.4 KLANTENSERVICE

Als u contact opneemt met, of gebruik maakt van de diensten van de SoulTree Nederland Klantenservice of het Klant Contact Center, verzamelen wij de gegevens die nodig zijn voor de afhandeling van uw verzoek, zoals: • NAW-gegevens; • E-mailadres; • Telefoonnummer; • Inhoud correspondentie en gespreksnotities; • Gespreksopname in geval van telefonisch contact; • Indien u contact opneemt via Chat; ook de verwijzende website en op welke pagina u zich bevindt als u de chat opstart; Afhankelijk van uw verzoek zal de medewerker toegang kunnen verkrijgen tot informatie die nodig is om uw verzoek te behandelen. Wij gebruiken deze gegevens om zo goed mogelijk op uw klacht, verzoek of vraag te kunnen reageren, ter uitvoering van de overeenkomst met u. We slaan uw vraag op om u later beter behulpzaam te kunnen zijn en uw klanttevredenheid te kunnen analyseren, waarvoor als grondslag geldt het gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland om haar dienstverlening te verbeteren.

2.5 COMMUNICATIE VAN SOULTREE NEDERLAND

Op de Website kunt u zich aanmelden voor de reguliere e-mailnieuwsbrief van SoulTree Nederland. De nieuwsbrief bevat informatie over producten, diensten en evenementen van SoulTree Nederland. De grondslag hiervoor is toestemming. Nieuwsbrieven worden gepersonaliseerd door middel van het gebruik van cookies en vergelijkbare technieken, zoals link-tracking. Door middel van link-tracking zien wij of u onze emails opent en herkennen wij u als u vanuit onze e-mails doorklikt naar de Website. Wij kunnen hierdoor volgen welke acties u neemt vanuit de e-mail en meten hoe efficiënt onze nieuwsbrieven zijn is. De frequentie van verzending is afhankelijk van hoe vaak u een e-mail opent en uw klikgedrag op de Website. De grondslag voor het gebruik van cookies en vergelijkbare technieken is toestemming. De juridische grondslag hiervoor is uw toestemming. Deze toestemming kan altijd weer worden ingetrokken via “Cookie informatie & instellingen” onderaan de Website.

Berichten per sms
Als u uw telefoonnummer hebt opgegeven, kunnen wij u in uitzonderlijke gevallen waarschuwen in geval van calamiteiten, of u attenderen op bijzondere gebeurtenissen en speciale gelegenheden. Wij zullen dat echter alleen bij hoge uitzondering doen. Mocht u een sms van ons ontvangen, dan kunt u direct na ontvangst van een dergelijk bericht ook aangeven dat u hier geen prijs op stelt.

2.6 KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN

SoulTree Nederland doet op verschillende manieren onderzoek naar klanttevredenheid. Via de Website van SoulTree Nederland kunt u uw mening over de gebruiksvriendelijkheid van de Website delen. In het geval u contact opneemt met het Klant Contact Center of een aankoop bij SoulTree Nederland doet, kunt u eveneens een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Indien u deelneemt aan een klanttevredenheidsonderzoek van SoulTree Nederland, verwerken wij de volgende gegevens: • E-mailadres; • Gegevens betreffende de te onderzoeken dienstverlening (bijvoorbeeld een aankoop naar aanleiding waarvan het klanttevredenheidsonderzoek plaatsvindt) en uitkomst onderzoek; • Naam, adres, woonplaats en telefoonnummer (alleen op uw verzoek). De uitkomsten van het onderzoek worden door ons gebruikt om onze diensten en producten te verbeteren. De juridische grondslag voor deze verwerking is het uitvoeren van de overeenkomst.

2.7 EVENTS

Indien u zich aanmeldt voor een event van SoulTree Nederland, verwerken wij – afhankelijk van het betreffende evenement – de gegevens die nodig zijn om uw deelname aan het evenement mogelijk te maken, zoals: • NAW; • Geslacht; • E-mailadres; • Telefoonnummer; • Geboortedatum; • In het geval van een styling event: maten, voorkeuren, gelegenheid, gekochte producten; • In het geval van een betaald evenement, de betaalmethode, het betaalde bedrag en een cijfercode waarmee Mollie als betaaldienstverlener van SoulTree Nederland de transactie kan achterhalen; • Indien het een event met een ontbijt, lunch, diner of borrel betreft, kunt u aangeven of u dieetwensen heeft. Wij gebruiken deze gegevens om uw deelname aan het evenement te verwerken en mogelijk te maken, ter uitvoering van de overeenkomst met u. Ook gebruiken wij uw gegevens voor analyse- en optimalisatiedoeleinden (op geaggregeerd niveau) teneinde inzicht te krijgen in het type bezoekers van onze events. De juridische grondslag hiervoor is een gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland om marketingactiviteiten te ontplooien en haar events te verbeteren.

  1. HOE LANG BEWAREN WIJ UW GEGEVENS?

SoulTree Nederland bewaart persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor de doeleinden waarvoor zij worden verzameld of worden verwerkt. SoulTree Nederland hanteert verschillende bewaartermijnen, afhankelijk van het doeleinde en de categorie gegevens zoals hieronder genoemd, tenzij wij op grond van een wettelijke verplichting bepaalde gegevens langer dienen te bewaren.

Aankoop zonder Webshop Account

Wanneer u een aankoop doet zonder in te loggen, hanteren wij een bewaartermijn van maximaal twaalf (12) maanden na aankoop om eventuele serviceverzoeken nog te kunnen behandelen

Webshop Account

De zichtbare gegevens die zijn opgeslagen in uw Webshop Account worden in beginsel door ons bewaard zolang uw Webshop Account actief is. Als u vijftien maanden geen gebruik heeft gemaakt van uw Webshop Account, zullen wij u vragen of u uw Webshop Account wilt behouden. Als u, ook na een reminder, niet aangeeft uw Webshop Account te willen behouden, verwijderen wij uw Webshop Account, met uitzondering van gegevens die wij volgens een wettelijke bewaartermijn langer dienen te bewaren.

Cookies

SoulTree Nederland hanteert voor cookies en vergelijkbare technieken een levensduur van maximaal zes (6) maanden. (Persoons)gegevens verzameld door middel van cookies, zoals informatie over uw internetgebruik, worden ook maximaal zes (6) maanden bewaard.

Nieuwsbrief

Wanneer u zich heeft opgegeven voor de SoulTree Nederland nieuwsbrief, bewaart SoulTree Nederland uw gegevens om de nieuwsbrief te kunnen sturen totdat u aangeeft deze niet meer te willen ontvangen. Dat kan in ieder geval door middel van de link onderaan elk bericht

Klantenservice

Indien u contact opneemt met de SoulTree Nederland Klantenservice worden uw persoonsgegevens door ons maximaal twaalf (12) maanden na afhandeling bewaard.

Klanttevredenheid

Als u meedoet aan een klanttevredenheidsonderzoek, worden de door u verstrekte gegevens door ons maximaal 24 maanden bewaard.

Events

Gegevens over de evenementen waarvoor u zich aanmeldt, bewaren wij maximaal zes (6) maanden.

Winacties

Gegevens over winacties waar u aan mee heeft gedaan, bewaren wij maximaal zes (6) maanden.

Gegevens betreffende fraude en diefstal

Ten aanzien van gegevens betreffende fraude en diefstal hanteert SoulTree Nederland een bewaartermijn van maximaal vijf jaar, uitsluitend voor zover aangifte bij de politie is gedaan. Wanneer u vragen heeft over het bewaartermijnenbeleid van SoulTree Nederland, dan kunt u contact opnemen met SoulTree Nederland door een e-mail te sturen naar soultreenederland@gmail.com.

  1. AAN WIE VERSTREKT SOULTREE NEDERLAND UW GEGEVENS?

SoulTree Nederland kan gebruik maken van de diensten van derden om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met dit privacy statement. Deze derde partijen treden hierbij op als verwerker voor SoulTree Nederland en SoulTree Nederland draagt zorg dat deze partijen voldoende waarborgen bieden ten aanzien van de technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen. Derde partijen die voor SoulTree Nederland optreden als verwerker hebben een verwerkersovereenkomst met SoulTree Nederland afgesloten waarin onder meer is opgenomen dat zij uw gegevens uitsluitend zullen verwerken in opdracht van SoulTree Nederland. Uw gegevens kunnen ook worden doorgegeven aan derde partijen, omdat we een overeenkomst met u moeten uitvoeren of als dat nodig is om de afspraken met u na te komen. Daarnaast verstrekken we uw gegevens aan andere partijen die we nodig hebben in het kader van onze dienstverlening, bijvoorbeeld advocaten of deurwaarders. Ook kan SoulTree diensten aanbieden in samenwerking met andere partijen. Voor het bezorgen van uw bestellingen in overeenstemming met de door u gekozen bezorgmethode en het versturen van e-mailnotificaties over de status van de bezorging, worden uw contactgegevens en uw bezorgadres aan de betreffende bezorgdienst verstrekt. De bezorgdienst is als zelfstandig verantwoordelijke partij betrokken bij de uitvoering van de overeenkomst met u. Voor meer informatie over verwerkingen van persoonsgegevens door de betreffende bezorgdienst kunt u de privacyverklaring op de website van PostNL, DHL, Dpd of UPS raadplegen. Ook andere partijen kunnen betrokken zijn bij het uitvoeren van een overeenkomst met u als zelfstandig verwerkingsverantwoordelijke of als gezamenlijk verwerkingsverantwoordelijke met SoulTree Nederland. U wordt daarover dan geïnformeerd op het moment dat u gebruik maakt van een dergelijke dienst. Voor het overige verstrekt SoulTree Nederland gegevens aan derden met uw uitdrukkelijke toestemming of indien zij daartoe verplicht is op grond van wet- en regelgeving, zij daartoe genoodzaakt is als gevolg van een rechtszaak en/of in het geval zij dat noodzakelijk acht ter bescherming van haar eigen belangen en/of belangen van derden.

  1. GEVEN WIJ UW GEGEVENS DOOR AAN ANDERE LANDEN?

SoulTree Nederland kan gebruik maken van de diensten van derden om uw gegevens te verwerken in overeenstemming met dit privacy statement. Deze partijen kunnen gevestigd zijn buiten de Europese Unie of zij kunnen gebruik maken van servers die zich buiten de Europese Unie bevinden, onder meer in de Verenigde Staten. Het niveau van het recht op bescherming van persoonsgegevens kan in deze landen lager zijn dan in de Europese Unie. Om uw privacy te waarborgen, zal SoulTree Nederland uw persoonsgegevens, in overeenstemming met de geldende regelgeving voor het doorgeven van persoonsgegevens naar landen buiten de Europese Unie, indien de Europese Commissie heeft besloten dat het derde land een passend beschermingsniveau waarborgt en/of indien andere passende waarborgen worden geboden, zoals een adequaatheidsbesluit (bijvoorbeeld het EU-VS Privacy Shield) of ongewijzigde standaardbepalingen inzake gegevensbescherming die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie.

  1. HOE BESCHERMEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS?

SoulTree Nederland heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige vorm van oneigenlijke verwerking. Zo maken wij gebruik van een firewall en hebben wij versleutelingsmaatregelen getroffen om te voorkomen dat onbevoegde derden toegang hebben tot gegevens. Onze klantgegevens worden opgeslagen op locaties die zowel fysiek als technisch beveiligd zijn. Tevens wordt er gelogd wie toegang heeft gehad tot de gebruikersdata. Slechts een beperkte groep medewerkers heeft op basis van zijn of haar functieprofiel toegang tot de klantgegevens. De medewerkers die toegang hebben tot de gegevens worden vooraf getraind en geïnstrueerd hoe met deze gegevens om te gaan. Op hen rust tevens een geheimhoudingsplicht.

  1. WAT GEBEURT ER IN HET GEVAL VAN OVERDRACHT VAN DE ONDERNEMING?

In de toekomst kunnen één of meer onderdelen of activa van SoulTree Nederland worden overgedragen aan een derde partij of kan SoulTree Nederland fuseren met een derde partij. In dat geval kunnen ook uw persoonsgegevens aan deze derde partij worden overgedragen. SoulTree Nederland zal u in een dergelijk geval altijd vooraf informeren.

  1. WAT ZIJN UW RECHTEN?

Inzage en correctie

Als u wilt weten welke persoonsgegevens SoulTree Nederland van u verwerkt en voor welke doeleinden, kunt u contact opnemen met SoulTree Nederland via onze Klantenservice of via soultreenederland@gmail.com . U kunt ook verzoeken om wijziging of correctie van uw gegevens. Indien u jonger bent dan 16 jaar, dienen dergelijke verzoeken te worden gedaan door uw ouder (of wettelijke vertegenwoordiger). SoulTree Nederland zal op uw verzoek zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier (4) weken reageren.

Bezwaar

U kunt te allen tijde bezwaar maken tegen gebruik van persoonsgegevens voor direct marketing en/of (verdere) ontvangst van (bepaalde) marketinginformatie door contact op te nemen met onze Klantenservice via soultreenederland@gmail.com . In de e-mails of andere berichten die SoulTree Nederland stuurt, is ook een afmeldmogelijkheid opgenomen. Indien u hiervan gebruikmaakt, zult u dergelijke berichten niet meer ontvangen. Voor noodzakelijke serviceberichten kunt u zich niet afmelden. Ook kunt u bezwaar maken tegen andere verwerkingen die SoulTree Nederland baseert op de grondslag gerechtvaardigd belang. Dit zijn meestal verwerkingen die nodig zijn in het kader van een goede en veilige bedrijfsvoering, waarbij SoulTree Nederland haar belang heeft afgewogen tegen uw privacybelang. Indien u vindt dat uw persoonlijke omstandigheden zwaarder wegen dan het gerechtvaardigd belang van SoulTree Nederland en/of een derde om uw gegevens te verwerken, kunt u bezwaar maken door een e-mail te sturen naar soultreenederland@gmail.com .

Verwijdering

Als u wilt dat SoulTree Nederland uw persoonsgegevens en/of uw account verwijdert, kunt u hierom verzoeken door een e-mail te sturen naar soultreenederland@gmail.com. Het is mogelijk dat enkele persoonsgegevens na het verwijderingsverzoek door SoulTree Nederland worden bewaard, bijvoorbeeld indien dit noodzakelijk is voor de afwikkeling van geplaatste bestellingen of indien er een wettelijke verplichting bestaat om de gegevens te bewaren.

Beperking verwerking

Als u gegronde redenen heeft een beperking van de verwerking te vragen, bijvoorbeeld omdat u de juistheid van de persoonsgegevens die SoulTree Nederland verwerkt betwist, of u bezwaar heeft ingediend tegen de verwerking van persoonsgegevens door SoulTree Nederland, kunt u hierom verzoeken door een e-mail te sturen naar soultreenederland@gmail.com.

Gegevensoverdraagbaarheid

Indien de verwerking van persoonsgegevens door SoulTree Nederland berust op uw toestemming en via geautomatiseerde procedés wordt verricht, heeft u het recht te verzoeken de betreffende persoonsgegevens die u aan SoulTree Nederland heeft verstrekt, in een gestructureerde, gangbare en machine leesbare vorm te verkrijgen. U kunt hierom verzoeken door een e-mail te sturen naar soultreenederland@gmail.com .

Intrekken toestemming

Wanneer een verwerking van uw persoonsgegevens is gebaseerd op uw (uitdrukkelijke) toestemming, heeft u te allen tijde het recht deze toestemming in te trekken, zonder dat dit afbreuk doet aan de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de toestemming vóór de intrekking daarvan.


Klacht

Indien u een klacht heeft over het gebruik van persoonsgegevens door SoulTree Nederland, heeft u het recht een klacht in te dienen via soultreenederland@gmail.com .

Beheer uw gegevens via uw Account

U kunt uw gegevens ook zelf bekijken, beheren, wijzigingen en verwijderen in uw Webshop Account via de Website. Zo kunt u: • Uw persoonlijke gegevens wijzigen en aanvullen met – bijvoorbeeld – uw telefoonnummer en geboortedatum; • Uw bezorgadressen wijzigen en aanvullen; • Uw orderhistorie bekijken; • Uw verlanglijst bekijken en verwijderen; • Interesses en voorkeuren opgeven, zoals uw voorkeurswinkel, uw interesses qua evenementen en uw nieuwsbrief interesses;

  1. WEBSITES VAN DERDEN

    De website kan hyperlinks bevatten naar websites van derde partijen. SoulTree Nederland heeft geen zeggenschap over de websites van derden waarnaar wordt gelinkt. Het kan dus zo zijn dat op het gebruik van deze websites van derden een ander privacy statement van toepassing is. Dit privacy statement heeft alleen betrekking op persoonsgegevens die door SoulTree Nederland zijn verkregen. SoulTree Nederland accepteert geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor (de werking en/of inhoud van) websites van derden.

  2. CONTACT

    Voor vragen of opmerkingen over dit privacy statement kunt u contact opnemen met SoulTree Nederland Klantenservice. Of met onze Functionaris Gegevensbescherming via soultreenederland@gmail.com of 06 29221726.